Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 4

1
ISSN:0038-0407
Autor:Kerckhoff, Alan C.
Naslov:Education, cognitive skill, and labor force outcomes
Matična publikacija:Sociology of education / [editor Aaron M. Pallas], Vol. 74(2001), no.1, p. 1-24
Impresum:Washington, DC : American Sociological Association, 2001
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Analizira se povezanost kognitivnih sposobnosti, obrazovanje i ishod na zaposlenje.
Ključne riječi:kognitivne sposobnosti * obrazovanje * zaposlenje
UDK:316:37
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:7440

2
ISBN:978-0-89498-054-1
Autor(i):Raudenbush, Stephen ; Bryk, Anthony ; Cheong, Yuk Fai ; Congdon, Richard ; du Toit, Mathilda
Naslov:HML 6 : Hierarchical linear and nonlinear modeling / Stephen Raudenbush, Anthony Byrk, Yuk Fai Cheong, Richard Congdon, Mathilda du Toit
Impresum:Lincolnwood, IL : Scientific Software International , cop. 2004
Materijalni opis:297 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:engleski
Napomena:Kazalo pojmova
Ključne riječi:linearno modeliranje * matematički modeli * hijerarhijsko modeliranje * statistika
APA CC:2240
Signatura:2240 2004 RAU
Inventarni broj:164/2007
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5794

3
ISSN:0044-4855
Autor:Raudenbush, Stephen W.
Naslov:The effects of preprimary access and quality on educational achievement in Thailand
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 35, no. 2(1991), str. 255-273
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1991
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7890

4
ISSN:0017-8055
Autor:Raudenbush, Stephen W.
Naslov:Cognitive skill and economic inequality : finding from the national adult literacy survey
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 68(1998), no. 1, str. 33-79
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1998
Napomena:str. 66-67: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6091

Upit: PersonalName_swish=(Raudenbush Stephen )

login